Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great Floydian 2008-05-14 5:03

Dag Sabine,
Lang geleden alweer dat we je gezien hebben. Maar dat je dan toch iedere keer weer terug komt om ons mooie platen te brengen vind ik prachtig om te zien. Deze close-up vind ik erg mooi in compositie (mooi links in het beeld gezet) en kleur. Maar vooral de blik van jongen doet hier wonderen, schitterend en heel erg puur gefotografeerd....
Groetjes, henk
p.s.
Zoals Hugh al typt, er zit naast zijn oor een vlekje.

Old 05-14-2008, 03:44 PM
Bien's Avatar
Bien Bien is offline
TE Senior Member

Default To Floydian: vlekje

Dag Henk,

Ja ik kom weer even uit de kast gekropen! Ik ben blij dat bij elke verschijning ik getrakteerd wordt op een commentaar van jou; bedankt!
Ik vind het een groot compliment als je zegt dat dit heel erg puur gefotografeerd is.
Tja, dat vlekje had ik hier eerlijk gezegd niet gezien. Ik heb wel een probleem gehad met vlekjes op lens en zo en zelfs met mijn "cleaning kit" kreeg ik die niet weg. Dus een pak (vooral landschapfoto's) naar de vaantjes, en misschien meer dan ik denk aangezien deze mij ook ontgaan was!

Tot gauw,

Sabine
Reply With Quote
Old 05-14-2008, 05:29 PM
Floydian's Avatar
Floydian Floydian is offline
TE Senior Member

Default Re: To Floydian: vlekje

Dag Sabine,

Sensor vlekjes zijn eenvoudig weg te poetsen in Photoshop (en vast en zeker ook wel met andere software), dus niet al te snel weggooien. Gewoon door blijven posten he ;-)

Groetjes,

Henk
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules